Jatkuvaa noutopalvelua ei ole mahdollista saada Pakettikaupan sopimuksella, vaan siitä tulee sopia logistiikkayhtiöiden kanssa erikseen. Pakettikaupan sopimuksella voi kuitenkin tilata...
Tällä ilmaisella laajennuksella saat kaikki oleelliset toiminnot integroitua osaksi Shopifyn käyttöliittymää – saat tulostettua pakettikortit suoraan tilausten hallinnasta. Laajennus on...
Magenton lisäosalla saat pakettikorttien tulostuksen suoraan tilausten hallintaan kiinni sekä tilausvaiheeseen saat kytkettyä myös noutopistehaun. Lisäosa on toteutettu avoimen lähdekoodin...
Rekisteröidy verkkosivuillemme ja pääset käyttämään lähetystyökalua. Meillä on myös valmiita integraatioita verkkokauppoihin. Tutustu monipuoliseen kumppaniverkostoomme. Pakettikaupan sopimus tulee olla allekirjoitettuna ennen kuin...
Pakettikauppa lähettää asiakkaillenne sähköpostia, mikäli olet sallinut sähköpostien lähettämisen hallintapaneelin asetuksista. Sähköpostia on mahdollista lähettää vastaanottajalle seuraavissa tilanteissa: kun paketti...
WooCommercen lisäosalla saat pakettikorttien tulostuksen suoraan tilausten hallintaan kiinni sekä saat kytkettyä myös noutopistehaun tilausvaiheeseen. Lisäosa on toteutettu avoimen lähdekoodin...
Luo ensin lähetys verkkokaupassasi. Pakettikortit saat tulostettua heti lähetyksen luotuasi hallintapaneelin kautta valitsemallesi toimittajalle tai suoraan verkkokauppasi integraatiosta. Hallintapaneelista näet...
Tilavuuspainolla tarkoitetaan paketin painoa suhteessa tilavuuteen. Veloitus tapahtuu aina suuremman mukaan. Esimerkki 1: 4,00 kg lähetys Paketin mitat ovat 40...
Tällä LiteCartin laajennuksella voit kytkeä noutopistehaun toimitustapavalintaan sekä tulostaa Pakettikortit suoraan verkkokaupan hallinnasta. Tukee LiteCartin versioita 2.0.x. Osta laajennusDemoLaajennuksen tuki
Pakettikorttien tulostamiseen tarvitaan laser-, lämpö- tai tarratulostin. Mustesuihkutulostin ei sovellu tarrojen tulostamiseen, sillä muste saattaa levitä kosteudessa, ja lähetyksen tiedot...
Monipakettilähetys on lähetys, jossa monta pakettia lähetetään samalta lähettäjältä samalle vastaanottajalle, esimerkiksi jos lähetyksen koko olisi muuten liian suuri. Monipakettilähetyksen...
Pakettikaupan sopimuksella lähetettyjen lähetysten vahingonkorvaukset haetaan Pakettikaupalta. Vahingonkorvaushakemuksen voi täyttää avaamalla lähetyksen tiedot hallintapaneelista ja klikkaamalla alareunasta ”Luo.. uusi vahingonkorvaushakemus”....
Postin lähetyksen voi lähettää Helposti-koodilla luomalla lähetyksen Pakettikaupan hallintapaneelin kautta, ja valitsemalla lähetyspaneelin alareunasta kohdan “Luo asiointikoodi”. Helposti-koodilla lähetys tapahtuu...
Pakettikaupan kirjanpitokelpoisena tositteena toimii maksutavasta riippumatta kuukausiraportti. Raportissa näkyy toteutuneet veloitukset sekä asiakastilin ennakkovaraukset eriteltyinä. Ennakkovaraukset ovat asiakastilin katevarauksia, jotka pidätetään...
Kun paketti on lähetysvalmis, se toimitetaan lähetystavasta riippuen lähimpään toimipisteeseen: Posti Matkahuolto Matkahuollon myymäläpakettipisteet eivät toimi yrityslähetysten lähetyspisteinä, vaan lähetysten...
Saat omat sopimukset käyttöösi lisäämällä Postin logistiikkatunnuksen tai Matkahuollon, DB Schenker:n tai GLS:n asiakasnumeron Pakettikaupan hallintapaneeliin, profiiliin kohtaan ”Omat sopimukset”....
Kirjaudu Pakettikaupan Hallintapaneeliin. Mene Lähetykset-sivulle, ja valitse vasemmalta ”Uusi lähetys,” jolloin lähetyslomake aukeaa. Vasemmassa alareunassa näkyy Arvioitu kustannus. Arvioitu kustannus näyttää hinta-arvion...
Pakettikaupan lähetyksen hinta pitää sisällään kaikki välittömät kulut mitä paketin lähettämiseen saattaa kuulua. Kun käytössä on oma logistiikan sopimus tai...
Omalla sopimuksella käytettäessä erot Pakettikaupan sopimuksiin ovat mm: Emme lähetä sähköpostilla vastaanottajalle tietoa lähetyksen kulusta (lähtenyt, noudettavissa, muistutus jos ei...
Luodun lähetyksen tietoja ei voi muuttaa, koska lähetyksen tiedot siirtyvät logistiikkayhtiölle suoraan. Jos et ole vielä lähettänyt lähetystä, luo uusi...
Sinun ei tarvitse etukäteen tietää paketin tilavuutta ja painoa, sillä laskutus tapahtuu aina kuljetusyhtiön Pakettikaupalle ilmoittaman painon ja tilavuuden perusteella....
Voit perua lähetyksesi 24 tunnin kuluttua sen luomisesta kirjautumalla Pakettikaupan hallintapaneeliin. Avaa haluamasi lähetys listasta ja paina “Peru lähetys”. Pelkästään...
Palautukset toimivat lähetystavasta riippuen hieman eri tavoilla. Palautuslähetyksen voi luoda avaamalla alkuperäisen lähetyksen tiedot hallintapaneelista ja klikkaamalla alareunasta valikkoa “Luo...
Posti on tuonut markkinoille uuden fast track -lisäpalvelun, jossa toimitukset tehdään saman päivän aikana. Ensimmäisenä palvelu on käytössä pääkaupunkiseudulla. Palvelu...
Palvelumme toimii “pay-as-you-go” -periaatteella eli maksutapa täytyy olla asetettuna. Maksutapa asetetaan Pakettikaupan hallinta -käyttöliittymästä. Tällä hetkellä tarjolla on kolme erilaista...
Baltian maissa palautukselle tilataan nouto terminaalista: Viro: returns.ee@itella.com Liettua: returns.lt@itella.com Latvia: returns.lv@itella.com Palauttavalla asiakkaalla tulee olla palautus-pakettikortti paketin päällä valmiina....
Saat kuukausittain raportin Pakettikaupan tilitapahtumistasi riippumatta maksutavastasi. Raportti on suoraan kirjanpitokelpoinen. Yksittäisistä luottokorttiveloituksista tai siirroista ennakkomaksutilille ei ole mahdollista saada...
EU-alueen ulkopuolelle lähetettäessä lähetykseen tulee liittää CN23-lomake täytettynä kohdemaan haluamalla kielellä (yleensä ranska tai englanti). Pakettikaupan hallintapaneelista luotuna tullilomake tulostuu...
Virheilmoitus johtuu todennäköisimmin siitä, että verkkokaupassanne lähetystapana on Prinetti. Prinetin toiminta on lakannut toukokuun 2018 lopussa, joten lähetystavaksi tulee vaihtaa...
Virheilmoitus tarkoittaa, että olet valinnut Pakettikaupan hallintapaneelista maksutavaksi ennakkoon maksetun saldon, mutta tililläsi ei ole tarpeeksi saldoa maksaa lähetystä. Lataa...