Luodun lähetyksen tietoja ei voi muuttaa, koska lähetyksen tiedot siirtyvät logistiikkayhtiölle suoraan. Jos et ole vielä lähettänyt lähetystä, luo uusi lähetys. Vanhan voi poistaa, kun 24 tuntia on kulunut. https://www.pakettikauppa.fi/ohje/lahetyksen-peruminen/
Jos olet jo lähettänyt lähetyksen, ja haluat muuttaa sen tietoja, pyydä palvelumuutosta Pakettikaupan asiakaspalvelusta. Huomaa: jos lähetys on lähetetty omalla sopimuksella, palvelumuutosta täytyy pyytää suoraan kyseisen logistiikkayhtiön asiakaspalvelusta.
Palvelumuutoksella voi tehdä paketin uudelleenohjauksen, tietojen muutoksen, lisäpalveluiden lisäämisen tai poiston, paketin pysäyttämisen ja/tai palauttamisen, ja puhelinnumeron muutoksen. Ainoastaan puhelinnumeromuutos on maksuton, muista peritään 14 euron (+alv) palvelumaksu.