Pakettikauppa lopettaa toimintansa 31.5.2024. Lue lisää

Kuinka voimme auttaa?

Usein kysytyistä kysymyksistä löydät vastauksen kysymyksiin, jotka yleensä askarruttavat asiakkaitamme. Katso myös, olisiko ohjevideoistamme sinulle apua.

Missä minulle lähetetty paketti kulkee?

Pakettikauppa tarjoaa yrityksille ja verkkokauppiaille eri kuljetusyhtiöiden toimitustavat yhdellä sopimuksella. Jos haluat tietää, missä sinulle lähetetty paketti parhaillaan kulkee, voit tarkistaa asian lähetyksen seurannastamme. Epäselvissä tilanteissa olethan yhteydessä suoraan tilauksesi lähettäneeseen verkkokauppaan tai kuljetusyhtiöön. Asiakaspalvelumme palvelee vain yritysasiakkaitamme.

Posti
Matkahuolto
DB Schenker

Joose Vettenranta

Etkö löytänyt etsimääsi?

Valitse oletko paketin lähettäjä vai vastaanottaja, niin ohjaamme sinut eteenpäin.

Epäselvissä tilanteissa olethan yhteydessä suoraan tilauksesi lähettäneeseen verkkokauppaan tai kuljetusyhtiöön. Asiakaspalvelumme palvelee vain yritysasiakkaitamme.

Posti
Matkahuolto
DB Schenker
Lähetyksen seuranta

Tuliko tenkkapoo? Ei hätää! Chattaa, soita tai lähetä sähköpostia – olemme täällä sinua varten. Jos asiasi ei vaadi välitöntä yhteydenottoa, otathan ensisijaisesti yhteyttä oheisella lomakkeella. Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian.

Avaa chat Soita: 03 410 93 645 (ma-pe 10:00 – 16:00) asiakaspalvelu@pakettikauppa.fi